Si të kuptoni nëse po përdorni karburant cilësor për makinën tuaj

Kur vjen momenti për të rimbushur automjetin, njerëzit shpesh zgjedhin karburantin më të lirë thjesht sepse është më lehtë në portofol. Ata mund të mendojnë, “të gjitha karburantet e mbajnë makinën në punë, apo jo? Pra, cfarë problemi mund të ketë? ”

Ndërsa blerja e një karburanti të lirë mund të jetë e volitshme për momentin, ajo mund të ndikojë në heshtje makinën tuaj, në mënyra të padukshme deri në shkatërrimin e saj. Ekzistojnë cilësi të ndryshme që do të hasni në pikat e karburantit dhe zgjedhja e një karburanti cilësorë do t’ju ndihmojë të kujdeseni më mirë për automjetin tuaj

Nafta e pastër vs të ndotur, por çfarë do të thotë në të vërtetë? Nafta e pastër i referohet një termi tërheqës të një karburanti me përqindje të ulët squfuri: Rezultati është motorë më të pastër.

Pra, nëse nafta e pastër është e mirë, çfarë është nafta e ndotur? Ky term i referohet naftës që ka grumbulluar llum, zhul dhe ka të ngjarë të mos jetë e përshtatshme për përdorim, që do të thotë se nuk duhet të vendoset në automjetin tuaj. Karburantet që kanë qëndruar në rezervuarët e magazinimit për periudha të gjata kohore pa testimin ose trajtimin e duhur fillojnë të shkojnë keq.

Si të kuptoni që karburanti është i ndotur? Ju mund ta zbuloni këtë nëse filloni të shihni llum në sistemin tuaj të karburantit ose në motorr. Nafta e ndotur shpesh shkakton filtra të bllokuar dhe papastërti në injektorët e karburantit, të shkaktojnë performancë jo të mirë të automjeteve tuaja.Çfarë mund të dëmtoj naftën? Problemi i parë është koha. Afati i ruajtjes së naftës është rreth 6 deri në 12 muaj, por në kushte të caktuara (si moti ekstrem), mund të jetë shumë më i shkurtër. Gjithashtu, sa më gjatë të ruani karburantin naftë, aq më shumë ka gjasa që ajo të kontaminohet nga faktorë të tjera si mikroorganizmat.

Moti mund të shkaktojë rrjedhje të ujit në karburantin tuaj, gjë e cila mund të shkaktojë probleme. Për shembull, lagështia e ngrohtë që bie në kontakt me naftën e ftohtë ose një rezervuar të ftohtë mund të shkaktojë kondensim dhe rrjedhje të ujit. Moti gjithashtu mund të shkaktojë ndryshim të nxehtësisë dhe lagështisë që ndikojnë në përmbajtjen e energjisë së karburantit. Gjithashtu, temperaturat e ngrohta natyrshëm rrisin degradimin e naftës.

Gjithashtu mikroorganizmat janë një problem jo i vogël. Për shembull, kërpudhat dhe bakteret në ujë dhe mund të ushqehen me hidrokarbure në naftë. Ndërsa vdesin, trupat e tyre bëhen ndotës shtesë të karburantit tuaj.

Ndotës të tjerë që mund të ndikojnë në cilësinë e naftës?  Ndotës të tjerë që ulin efikasitetin e karburantit përfshijnë plumb, squfur dhe aditivë të caktuar. Plumbi është një ndotës i njohur që zakonisht është toksik për njerëzit dhe mund të shkaktojë dëmtime të përhershme. Squfuri ndodh natyrshëm në karburant, por disa procese rafinimi mund të heqin shumë. Nëse ka mbetur shumë squfur, ai mund të dëmtojë konvertuesit dhe të bllokojë filtrat. Në fakt, mënyra e vetme për t’u marrë me këtë problem është me trajtime të veçanta për të hequr squfurin, por këto procese mund të dëmtojnë motorin.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp